02 Ocak 2012

Yeni yılın ilk yazısı

Benim için yılın ilk günü budur.Çünkü odamı derleyip toplarken geçen yıllardan kalan tortuları da temizlerim ben ve bunu yaptıkça yenilenirim.Bugün önce kahvaltımı yaptım sonra dolaplarımı düzenledim.Ve sıra en keyifli işe kitaplığımı düzenlemeye geldi.Kitaplığımdaki karmaşadan kurtulabilmek için tek sıra halinde bıraktım kitaplarımı onun dışında hepsini kolileyip kaldırdım çok da ayrım yapmadım kaldırırken vedalaşması zor olmasın diye.Daha önce dizili olanları yerinde bıraktım önündekileri,üstündekileri kaldırdım.Kalanları da sırayla okumaya söz verdim kendime.Tabi asla yeni kitap almama şartıyla.En sonunda şöyle bir görüntü çıktı ortaya.

Geçenlerde iş yerinden öğretmen arkadaşlarla konuşurken evde okunmayı bekleyen klasiklerden söz açıldı.Ve dört arkadaş Suç ve Ceza ile bu güzel projeye girişelim dedik.Hem de 2012 de okuyacağım ilk kitabı şansa getirmemiş olurum diye düşündüm.Şimdilik bu kadar kısa da olsa bugüne not düşmek istedim.Bir de kitaplığımı düzenlerken hep bunu dinledim.Mutluluk verici tavsiye ederim.



3 yorum:

  1. Suç ve Ceza mı, o kitap benim hayatımın kitabı...en sevdiğim klasiktir ve iki kere okuduğum tek kitaptır...
    Mutlu okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Suç Ve Ceza benim için de önemli bir kitaptır. "Raskolkinov" en önemli kahramanımdır da; ben de dediğini Anna Karenina için düşünüyorum. Bir de önerim olacak, klasikleri İletişim Yayınları'ndan okumanı öneririm, çünkü klasiklerde çeviri çok önemli ve bence şu an en iyi çeviri İletişim Yayınları'nda. Kötü bir çeviri le klasik okumak eziyete dönebilir:))
    Yeni yılını kutlarım, 2012 de bol bol okuyacağımız bir yıl olur inşallah, sevgiyle kal canım :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten ben de büyük keyif alıyorum okurken dün bir başladım 80 sayfa devirdim uyudum sabah sanki güzel bir tatla uyandım:)
    Bende ki İş Bankası Yayınlarına ait Mazlum Beyhan çevirisi güzel gidiyor ama çeviri işi gerçekten önemli ucuz diye alışveriş merkezlerinden birinden Anna Karenina'yı almıştım o kadar kötüydü yarıya bile gelemeden bırakmıştım.
    Çok güzel bir yeni yıl dileği bu umarım okudukça okur okudukça da paylaşırız:))Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil