06 Kasım 2011

Evde tek başına:)

Bayramın ilk saatlerinin bilançosu:
Annemlerin Balıkesire'e gitmesiyle sabah saatlerinden ev bana kaldı.Ve bana verilen bu yetkiye dayanarak özgürlüğümün ,yalnızlığımın tadını çıkarıyorum.Yanlış anlaşılmasın ailemi çok seviyorum ve onlarla çok mutluyum ama benim ara sıra  yenilenebilmem için kendimle kalabilmem de şart.(annemleri de bu şekilde ikna ettim)Neyse hemen bir demlik çay demledim.Babaannemin yolluk niyetiyle yaptığı börekleri katık yaptım.Ee ne de olsa benimki de bir yolculuk sayılır içsel de olsa:)Sonra geçtim üçlü kanepeye aldım battaniyeyi üstüme bir de ne göreyim tv de yaşamdan dakikalar var ve daha güzeli Yeni Türkü konuk.Derya Köroğlu 'başka türlü bir şey benim istediğim' derken ben tam da olmak istediğim yerde ve olmak istediğim şekildeydim:) Program bitti sonra bir film patlattım."koyulacisiyahayakın" o da beni mest etti.Şimdi mutfağa gidip en sevdiğim şey olan kısır yapacağım.Ve sonrada elimdeki o çok güzel Ahmet Ümit kitabı olan Patasana'yı bitireceğim.Bu arada bayram mesajları falan geliyor telefonuma aranacak insanlar var ama halka ilişkileri yarına bırakıyorum.Bugün kendim için yaşıyorum.Kendimi çok seviyorum:)
Herkese de kendi keyfince güzel bir bayram diliyorum...

3 yorum:

  1. Ne güzel bazen yalnız kalmak güzeldir.
    Mutlu bayramlar :))

    YanıtlaSil
  2. ben de ben de yalnız kalmak istiyorum bu ara...
    Filmi merak ettim not aldım.
    İyi bayramlar

    YanıtlaSil
  3. İnsan bazen kendini özlermiş , ben de özlerim senin gibi:)Keyfin bol olsun...

    YanıtlaSil