25 Haziran 2011

İstanbul Akvaryum


Selam!
Cumartesi günü çok güzel bir yere gittik ve paylaşmasam olmaz:)Şöyle anlatayım önce buluştuk Hisar a gittik kahvaltı yaptık,hava sıcaklamaya başlayınca hadi artık kalkalım dedim olur kalkalım nereye gidelim diye sordu Bay G.Ben de fark etmez kapalı bir mekan olsun klima olsun dedim.Sürmeye başladı gittikçe gidiyoruz, hayırdır kaçırıyorsun galiba beni diyorum çünkü neredeyse havaalanına varıcaz! Derken İstanbul Akvaryum tabelaları gözüme çarptı.Aa dedim bak böyle bir yer var oraya gidelim.Tamam dedi girdik içeri,resepsiyondaki görevliden bilgi alıyoruz.Ücreti söyledi 29 TL ben de hm çok iyi o zaman başka zaman geliriz diye gitmeye yol alırken kızcağız size öğrenci yaparız diyor bu sırada sevgilim de parayı çıkarmış veriyor.Bu ayrıntıyı niye anlatıyorum çünkü sevgilimin amacı zaten bana süpriz yapmakmış herşey planlıymış yani:))Yani resepsiyondaki kızı tebrik ediyorum hadi ben boş bulunup ücretle ilgili renk verdim o da sağolsun çok candandı:)
Neyse sonuç olarak içeri girdik tabii hazırlıksız olduğum için foto makinem yanımda değildi hepsini telefonla çekebildiğim kadar çektim.Böyle 16 bölgeye ayırmışlar.Karadeniz'den başlıyorsun gezmeye en son da yağmur ormanları var.He buarada içeride çok güzel bir Sütiş var hani soluklanmak isterseniz.Yalnız burayla ilgili çok saçma birşey zaten girişe o kadar para alıyorlar otopark da ücretli,gereksiz.Çalışanlar çok güleryüzlü yeni açıldığı için olabilir tabi:)



Bu çok hızlı yüzdüğü için hiç yakalayamadım vatoz



Bu tipsiz gerçekten de orada:)

Denizler,depremler ve atların tanrısı Poseidon

Denizatları ters düz demeden öyle sarmışlar kuyruklarını duruyorlar,Çin de şifa için kullanıyorlarmış




Bunu her çevirişte Süveyş Kanalı ile ilgili bir bilgi veriyor

İşte o bilgilerden biri




Şu sağda gözüken şey gerçekten de buz altında yazmasına rağmen nedense inanmayarak dokundum ve  irkildim:)


Dostlar korkmayın İstanbul'da güvendeyiz sular ancak bu kadar yükselince İstanbul da gidiyor


Yağmur ormanlarından bir bölüm buranın iklimini aynen oralar gibi nemli ayarlamışlar çok durulmuyor.




Şimdi ilginç birşey oldu ben odamda bu yazıları yazarken haberlerde Başbakan buranın açılışını yapıyordu ve 3 gün ücretsiz olduğunu söyledi.Ne diyelim bence güzel bir fırsat.Mutlu hafta sonları diliyorum herkese...

2 yorum: