11 Haziran 2011

Selam
Anlatmaya perşembe gününden başlıyorum.Hatta çarşamba akşamından başlıyayım.Efendim çarşamba akşamı ailecek eski kameraya çekilmiş görüntüleri izledik yaklaşık olarak on sene öncesini.Vallahi izlemeye tahammül edemedim o ergen hallerimi ses tonum,asabiyetim!Kardeşim 23 Nisan töreninde görevliymiş hep beraber onu izlemeye gitmişiz her yer çocuk herkes şen.Benim yüzümde öyle bir ifade var ki taramalıyla millete dalacağım sanki.Çok şükür bitmiş ergenlik...


Gelgelelim perşembe sabahına kalabalık bir ekip olarak 
Fethipaşa'ya kahvaltıya gittik, güzel güzel muhabbet ettik. Sonra aramızdan bir ay sonra dünya evine girecek olan kuzucuk ayrıldı güzel evine beyaz eşyaları gelecekti, ona pek doyamadık. Biz biraz daha oturduk bu sefer de işi gücü olan ekip aramızdan ayrıldı.Kaldık üç kişi biz de biraz oturduktan sonra Nautilus'a gidip yemek yedik.Gezdik dolandık.


Evlere geldik derken akşam da sinema için sözleştik.Hangover 2 ye gittik.Ben birincisini izlememiştim o yüzden bu bana eğlenceli geldi epey güldüm ama çıkışta kabarttığım kulaklarımla ilk filmi izleyenlerin bunu beğenmediklerini duydum.



Cuma günü ise bir iş görüşmesinin ardında Olric le buluştum.Beşiktaş'da çay içtik ve tabiki Alkım'a gittik ve dostum bana kaşla göz arasında çıktığından beri istediğim Murathan Mungan'ın Şairin Roman'ını aldı!!!
Elimdeki Durgun Don bitsin hemen başlıyacağım.O da şu blogdan (http://thalassapolis-neokudum.blogspot.com) esti bana yılardır duruyordu evde hazır rastgelmişken okuyayım dedim açıkçası biraz tedirgindim ağır gelir sıkılırım diye ama gayet pembe dizi havasında ilerliyoruz şimdilik.

4 yorum:

  1. Sevgili Yeraz galiba kavuştuk.Uyarılarımı dikkate aldığın için teşekkürler , benim gibi yazamayanlar da artık sana ulaşabilecektir.

    YanıtlaSil
  2. Evet yaşasın!
    ben çok teşekkür ediyorum hiç haberim yoktu bu tarz bir problemden.Çözülmüş oldu.

    YanıtlaSil
  3. Durgun Don güzeldi; ilk okuduğum klasiklerdenedir.
    Şairin Romanı da güzel ama :))

    YanıtlaSil
  4. Vallahi durgun don güzel gidiyor ilk cilt bitmek üzere şimdi kararsızım seriye devam mı etmeliyim yoksa araya Şairin Romanı'nı almalı mıyım?

    YanıtlaSil