27 Haziran 2011

Caramel

Bu film için harikaydı ,süperdi diyemem.Ama çok güzel vakit geçirdim.Tam bir kadın filmi.Kendi kendinize geçireceğiniz birbuçuk saatiniz varsa eğer tavsiye ederim.Film bir güzellik salonunda geçiyor.Burada çalışan dört kadının hikayesini anlatıyor.Bir de mahalledeki terzi kadınla dünyalar tatlısı huysuz şirin ihtiyar olan annesini.Klasik kadın hikayeleri ile dolu bir film.Ama çok sıcak samimi bir dille anlatılmış.Müzikler güzel.Bence mutlaka orjinal şekliyle izleyin türkçe dublajsız.

NADİNE LABAKİ

Yönetmeni Nadine Labaki aynı zamanda başrollerde.Çok güzel bir kadın.Filmini Beyrut'a adamış.Bizim NBC nin güzel ve yalnız ülkesine adadığı gibi.Film böyle nasıl desem hani kadın kadına toplanır ağda yaparsın,dert anlatırsın ya birbirine öyle bir film.Bence izleyin:)






5 yorum:

  1. Bu filmi izlemiştim,seninle aynı duyguları paylaşıyorum.İyi zaman geçirebilinecek bir film ve bir kadın filmi:))
    Müziği de tekrar hatırlattın , teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Film konusunda 2de 2 gidiyoruz o zaman seninle:)İzlemeye ve paylaşmaya devam...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, izleyeceğim en kısa sürede:))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Özlem
    Film 2007 yapımı ben bir arkadaşımdan dvd sini alıp izledim.Umarım bulursun ve izlersin:)

    YanıtlaSil
  5. bu filmi iki yıl önce falan izlemiştim ve çok eğlenmiştim ben de...

    YanıtlaSil