25 Nisan 2011

Kartepe kahvaltısı

Selam
Cuma günü 4 kız arkadaş pazar sabahı kahvaltı yapalım diye plan yapmaya başladık.Ve başladık neresi olsun diye görüşmelere,organizasyonu daha çok birimize yükledik o da sağolsun aradı taradı ve Zeytin Dalı diye Bostancı taraflarında bir yer buldu rezervasyonu yaptırdı.Tam buraya karar verdik derken başka bir arkadaş Fenerbahçe Happymoon's olsun dedi hoop rezervasyonu oraya aldırdık tabi bu arada gerçekleşen  telefon trafiklerini anlatmıyorum bile.Cumartesi gün boyunca olayımız buydu.Cumartesi akşam 10 gibi bir diğer arkadaş yarın geleceğimiz yollar hep kapalı bisiklet turnuvası varmış dedi,ben de olsun bir şekilde gelinir merkez noktalara oradan da yürürüz artık dedim.Öyle mi diyorsun dendi siz gelirseniz biz de geliriz o zaman diye 30dakikalık telefon trafiğinden sonra ohh dedim tamam artık uyuyabilirim çünkü sabah erken buluşacağız..Kafamı yastığa koydum derken bip bip mesaj sesi:"Biz düşündük ve o şekilde çok yol yürüyeceğe benziyoruz zaten Kadıköy'de miting var siz de dönemezsiniz,en iyisi iptal edelim" ve ben de son olarak o zaman miting e gidelim diyerek bu olayı  kafada bitirdim.Nasıl okurken yoruldunuz değil mi?
Sonra sabahı uyandım bizim ev halkı Kartepe'ye gidiyor,tutturdular sen de gel,ee  madem öyle geleyim bari dedim.Ve saat 10.30 civarı Kartepe'nin muhteşem göl manzarasında enfes bir kahvaltı ediyordum.Ben de diğer bloggerlar gibi bol bol foto çekmek isterdim,zira ben bunu çektikten sonra epey çeşit daha geldi ama bunları hemen mideye indirmek mi foto mu tabi ki yaşasın yemek yemek:)))Sonra çevreyi gezdik biraz.dönüş yolunda da Viaport a uğradık anlayacağın baya yorucu bir gündü.


Bugün bir sabah yürüyüşe çıktık annemle ve akabinde bugün sağlıklı beslenmeye karar verdim.Buraya da yazıyorum ki bozacak olursam şuradan utanayım:)AA unutmadan Paskalya bayramı kutlu olsun:))Yumurtalarım gelsin fotolarını eklerim buraya:)

1 yorum:

  1. Kartepeye gitmiştik çok güzeldir,karda da harikadır...Keyifli bir kahvaltı olmuş belli:))
    Sizin de Paskalya bayramınız kutlu olsun...

    YanıtlaSil